2016. augusztus 16., kedd

Brienztol Thunig

2016 augusztus valahanyadika..Talán ezen a napon lőttem a legtöbb képet, pedig akar a tájban is gyönyörködhettem volna. Bucsut vettem Brienztol, új nap, uj kalandok..  fogalmam sem volt milyen, csak tudtam ma megyek a nevrokonomhoz.. volt szerencsém kicsit betekinteni Interlakkenbe, ami egy turistaközpont, innen lehet Európa 2.legmagasabb hegyére. Messziről is szép látvány, eltér a többitől a havassága miatt. Nem mentem fel, pedig egy napi szakaszom előtt simán megmászhattam volna.. 😀😜
Természetesen felfele vitt az utam, de mar egész hozzászoktam h minden napom hegymenettel indul. Ma több olyan helyen vonultam végig ahol szó szerint tátva maradt a szám.. felmásztam egy kis várszerűséghez is vízeséseket kerülgetve, remélve h lesz fent pecset az utlevelembe. Így lett 😊 Thunersee feltárulásánál elsirtam magam, olyan gyönyörű volt. Tiszára mint a tengerpart, csak tul kozel a túlpart. Virágok, pálmafák, turkiz árnyalatok  mindenütt es a szolid kis nyaraloepuletek. A nagy melegtől, taskatol most is fáradt voltam, de a látvány mindenért kompenzált. Rájöttem, h a legfontosabb a környezet ami körülvesz. Nem mindegy mit látunk magunk körül. Bármilyen rossz  közérzetet fel tud javítani egy kis napsütötte azúrkék tópart pálmafákkal 😊 ha a dögnehez táskával, félig meddig naptól agyonszúrtan, egymagamban is folyton azt érzem vigyorognom kell, akkor lehet benne valami.. ilyen erzesekkel  érkeztem Oberhofenbe,  ami Thun előtt van kicsivel. Felhivtam Dorinát, hol vannak, mert tudtam valahol strandolnak. Kiderült már tuljottem, így utanam autoztak, aztán az ut középen beszálltunk a taskammal. Tok jo, hogy a nagy kék táskáról mindenki  felismer, igy nem kell nagyon kuzdenem h eszrevegyenek. Par autóst feltartoztatva, sikeres beszállás után visszahajtottunk egy kis különálló  partszakaszhoz, ahol a csapat grillezett éppen. Dorinát meg Aranka ajanlotta figyelmembe pár nappal ezelőtt. Mázlim volt h épp itthonvoltak, ugyanis Dorina es férje, Anti, félig Thaifoldon élnek, utazási irodájuk van. Nagyon jofej páros, ha valaki netán Thaiföldre szeretne utazni es segítség kellene, keresse Szilágyi Dorinát, (képen jelolve). Én majd lehet fogom 😀 nagy örömömre vega kaját is grillezték, fuszeres karfiol be a fóliába majd a tűzbe , nagyon fincsi volt! Na meg az avokadokrem.. ismet bemutatkozott a feneketlen vándor gyomrom, de legalább nem maradt felesleg 😀 becsöppenni egyedüli idegenként egy összeszokott társaságba sosem könnyű dolog, mindezt kompenzálta a Vandorut töltései valamint a friss hideg sor, amit azonnal "hozzamvagtak" 😀 persze csak finoman.. azt tudtatok, milyen jól tud esni egy kimerito meleg nap után egy hideg sör? Eszembe jutott az érzés, ami pár évvel ezelőtt ragadott  el a Porec i öbölatuszas után.. több mint  3 órát es 5 km t vergődni a sós  hullámokban, majd örömittasan kimászni a partra, ahol édesapám  várt hideg sörökkel.. éltembe nem esett meg olyan jól sör  mint ott.. most is vmi hasonlót éreztem.. megismertem uj szallasadomat, Levit, aki fogorvoskent működik Bernben, ha valaki netán fáj a foga, szoljon neki. 😀 később megérkezett Dorina anyukája is, ő olyan igazi jo arc 😀 mázlim van, h őt is megismerhettem. Meg meg egy csomó másik embert. Nem rég vágytam egy kis "zarandokbulira" , ez olyasmi lett.. a to is hivogatott, hiaba 14 fokos viz ide vagy oda, furodjunk csak meg! eltöltöttem Levi lakásában is 2 napot, napközben a toparton regenerálódtam hajókat bamulva, kicsit furodtem is, de a "jeges" viz most nem esett olyan jól, mindenféle furcsa hangok jöttek ki belőlem, ("jajj, aáááá, hideeeg, nyussz, stb) s miutan furán néztek ram a mindent kibíró fitt svájciak, pár karcsapas után kijottem s kerestem egy kis napozo sarkot egy betonfal tetejen.. relax zene benyom, csillogó víztükör bámul, majd szem becsuk, tökéletes minden 😊 este meg sétáltunk egy nagyot Thunba, bár a Thai étterem zárva volt, az olasz is megtette 😊 útközben kihalt szellemkastelyok titkát igyekeztünk megfejteni.. persze ezek csak történetek, semmi para, á felnott emberek már nem félnek.. otthon azért jól bezárta mindenki a maga ajtaját.. 😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése