2016. szeptember 1., csütörtök

Aug. 29 hétfő, avagy a hegymenet elkezdődött

A sátorban fekszem valahol a semmi középen, de boldogan. Rég értékeltem már ennyire egy sátorhelyet, mint ma. Este fel8 kor meg uton voltam, csak jottem, es jottem, a vegen mar csak vitt az ut, mintha mozgólépcsőre álltam volna. Napközben ismét 32 fok volt, irtó meleg, tűző nap. Vizescsapok sehol, egy háznál kértem ma vizet, egy kedves no adott, pár szóváltás kíséretében. Már egész jól elmondom franciául a kis utamat 😊
Nem volt egyszerű ez a mai ut. Reggel ittunk Patrikkal egy kavet a helyi  tabac bár-ban, csak hogy jól induljon a nap. Számomra jól is indult, mert őrültem végre nem fáztam éjjel. A templom mellett sátraztunk egy kisvárosban Chavanay előtt 6-7 kmre. Éjjel is meleg volt. Mai terv Chavanayban megkérdezni tudnak e szüreti munkát ajánlani. Átkeltünk a Rhône folyón közvetlenül Chavanay előtt, aztán kiderült nincs a városban office de tourisme, így a polgármesteri hivatalt támadtuk be. Kaptunk pecsétet, es felvilágosítást a szüret csak szept középen kezdődik. Vegülis sejtettük, mert meg annyira nem erik a szőlő. Néztük Le Puy en Velay csak 116 km, ha nagyon belehúznánk 4 nap alatt le lehetne nyomni. Onnan már elvileg több zarándok es olcsobb zadandokszallok lesznek. Patrik nekiindult, hogy 4 nap alatt beérjen. Hamar lehagyott, nekem fájt a lábam a vízhólyag miatt. Tegnap szereztem, de este kifolyattam a tű cérna módszerrel. Aztán elcsesztem egy hatalmas vizholyagtapasszal,  amitol nem fert el az ujjam a cipoben es tovabb rontotta a helyzetet.  Fájt es kész. Tudtam h ma már nem fogom beérni Patrikot ugy ahogy szoktam. Lehet ma végleg elhagyjuk egymást? Benne van a pakliban. Az ut nem volt ma túl változatos ami az útviszonyokat es a tájat illeti. A taj gyönyörű az biztos. Dombok, legelésző  tehenek, kőházak, köves utak, es a hegymenet felfele. Ezek konstans tényezők végig.. A borostyánnal befuttatott kőházakat felvaltottak a sima kőházak borostyan  nélkül. Bár néha van ezeken is. Mivel kőben nincs hiány így minden kőből van. Egy csomó ház, fal, meg templom olyan, hogy fal es benne óriás kavicsok. Jól néznek ki. Reggel eljöttem csomó almaultetveny mellett, 3 almát csortam a fákról, sztem megbocsájtják. 2t a zsebemben egyet a hasamban :D na de lényeg h megyek csak megyek es azon gondolkodtam beérem e Patrikot hiszen annyira elhúzott. Ma nem akarok szállásért fizetni így sátrazni fogok, jo lenne beérni, 1edül  meg mindig paráznék. Egyik emelkedo a masik utan, total kitikkadva este fel8 tajekaban megpillantottam Patrikot az ut mellett sátrat rakván. Hu, megőrülté neki, hogy ő nekem az  már nem érdekelt, raktam a sátramat en is. Kicsit lejt a talaj, de mindegy, biztonságban érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése